claudenvero.reismee.nl

The end!

Hoi allemaal,

Al weer het laatste berichtje van onze wereldreis aangezien we al weer terug zijn in het pitoreske Tilburgse land ...! Maar toch om nog een idee te geven van onze laatste weken, hier nog een kleine samenvatting. Uiteindelijk bijtante Nicolein George aangekomen, zijn we naar Oudtshoorn gegaan waar er een dierenpark zat met oa witte tijgers en witte leeuwen wat wel echt leuk is alleen om ook echt een encounter met de dieren te hebben moest je extra betalen dus hadden we dat maar ff laten zitten. Daarna gingen we naar een struisvogel-farm, echt te grappig, Claud en Sjouke hebben ze zelfs bereden (doodeng)! Maar wat zijn dat toch een rot beesten zeg, ik wilde altijd dierenarts worden maar als iemand ooit met een struisvogel was langs gekomen dan had ik toch wel gezegd dat ze het beest beter kunnen laten inslapen en er een lekker biefstukje van kunnen maken. Maar goed, na 2 dagen vertrokken we richting Mosselbaai waar nog een dierenpark zat met de grote katachtigen, alleen hier kon je ze echt alleen van achter een hek zien en de beesten waren ook zo lui (en vet) dat we ze niet eens van dichtbij konden zien aangezien ze gewoon niet kwamen. Uiteindelijk hebben we die avond Joris en Claire nog verrast met ons bezoek aan Joris zijn strandtent Yo Mojo's. We hadden in Kaapstad echt een schitterend appartement aanhet strand, 3 minuten van Yo Mojo's en uitzicht op Kaapstad en de Tafelberg. Die18 dagen Kaapstad zijn super geweest, maar wel redelijk kort samen te vatten:zuipen, in de zon zitten met een wijntje, het strand,en nog een keer zuipen! Nee grapje, we hebben daar echt ook nog wel wat andere dingen gedaan zoals naar Seal Island waar super veel zeehonden zijn, Boulders Beach(Simon's Town) waar de pinguins over het strand rond banjeren, deTafelberg met een supersteile kabelbaan, lion's head beklommen in het pikke donker voor de zonsopgangboven Kaapstad enrobbeneiland excursie waar onze Nelson vast heeft gezeten.

Bovendien zijn we met zijn drieen test persoon geweest voor een nieuw apparaat wat bedoeld is om in de kroegen op te hangen zodat mensen kunnen zien 's avonds of ze teveel gedronken hebben. Dus wij metJoris mee, naar hetpolitiebureau waar alle mensen naar toe gaan die teveel gedronken hebben, om daar (vooor de neus vaneen paar agenten) te gaan zuipen.Uiteindelijk waren de reslutatenvan het 'kroegapparaat' en de officiele alcohol-test zo goed als hetzelfde, en heeft Joris dan ookde opdracht binnengehaald. Maar wel leuk is om te zien hoeveelwij drieen kunnen hebben, Claud was een slechte drinker(volgens de agente) en mocht na1bier al niet meerrijden, ik was een middenmoot, enbij Sjouke kon ze duidelijk zien datze wel tegen een drankje kon (aangezienze na 3,25 flesjes Savannah maar net over de limiet zat). Dus je snaptwel wie na deze uitkomst voortaan de BOB is, haha!

MaargoedKaapstad was super leuk, vooral ook omdat Claire en Joris daarzaten. En toen was het zo ver na een reis van 30 u stonden we dan toch weer op Tilburg Centraal. Wel echt super dat er een ontvangstcommittee stond, dus bij deze nogmaals: Bedankt!

En na vrijdag avond een gezellig maar ook een beetje een dronken welkomsfeestje te hebben gehad, voelen we ons weer helemaal thuis. Die 6,5 maand zijn voorbij gevlogen en het lijkt wel of dat we alleen even 2 weken op vakantie zijn geweest. Maar goed we hebben een top tijd gehad, iedereen bij deze nog bedankt voor alle lieve en leuke reacties, en tot snel!

X

Claud en Vero

Jeannette

Hoi Lady's, Wat een avontuur hebben jullie gehad, maar nu komt de realiteit weer om de hoek kijken. Weer op zoek naar huis en werk, maar je bent hartstikke fris( of niet?) dus dat zal best lukken. We zijn blij dat jullie weer gezond en wel terug zijn en jullie ouders zeker!

T.Els

Hoi Vero en Claud, welkom weer in ons kikkerlandje, maar zo slecht nog niet! Jullie zijn bofkonten zo'n goed verlopen wereldreis gemaakt te hebben. Heb genoten van je geestige, geweldige verhalen, zal ze missen. Veel succes met het nieuwe leven hier!

mam H.

Veilig en wel terug, we zijn daar heel blij mee na toch wat angstige momenten. Terug in Tilburg gelijk aan het werk om Vero te instaleren. Wat poetsen en boodschappen doen. Ze had toch wel heel hard een geluidsinstallatie nodig voor de vrijdagavond vanwege het feest en een koffiezetapparaat, er moest eens iemand koffie willen. Een nieuwe toiletbril ook hard nodig. Verder nog wat kleding en wat bier en wat snacks en het feest kon de avond na aankomst beginnen. Fijn dat jullie terug zijn.

jetty en jan

lief drietal maar toch wel speciaal ons eigen nichtje!!!!!.Toppie dat jullie zo een geweldige tijd gehad hebben,een levens ervaring waar je jullie hele leven mee vooruit kunnen.Via de hartstikke leuke en originele verhalen bleven wij ook op de hoogte en dat was echt fun.Dank allemaal daarvoor en een fantastische toekomst voor jullie drietjes.dikke welkoms-kus,jan en jetty.