claudenvero.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Veronique

Reacties

Reacties

kim van ierlant

hey mupsies!!

onwijs cool dat jullie eindelijk op weg zijn met het grote adventure!!!
aanrader in costa rica is natuurlijk ranco burico helemaal benede in het puntje van costarica aan de pacific kant. echt een toptent die door nederlanders is opgezet maar ik geloof dat je da al kent. ook een onwijs leuk plaatsje is dominical ook aan de pacific kant beetje in het midde...
verder vond ik de grote plaatse zoals tamarindo niet echt cool te amicaans maar ach dat moet je zelf uitvinde op jullie adventure.. verder als je nog wat infos wil laat het me wete ben er voor jullie, natuurlijk!!

geniet vrouwe van elk moment... ga het natuurlijk op de voet volge en misschien kom ik jullie bezoeke!!!

dikke kusssssss

jan en Anneke

blij dat jullie goed zijn aangekomen, en al zoveel hebben meegemaakt, ook viel het soms wat tegen. Jullie gaan een grandioze tijd tegemoet, dus profiteer en geniet er van. Wij blijven jullie natuurlijk op de voet volgen via deze manier. Veel liefs van Pap en Mam (jan en Anneke.
PS. jullie hebben ook de miauwww van FLEX).

Manon

Hey Vero en Claud,
Hoe is het daar tot nu toe, vast al genoeg gezien en meegemaakt!!

hartelijk gefeliciteerd vero met je verjaardag, Ga het goed vieren me een lekkere costa ricaanse cocktail:)

Geniet ervan en ik houd jullie verhalen in de gaten

xxx Manon

Mam

Leuk, stoer en spannend. Waren jullie niet een heel klein beetje bang om eraan te beginnen dat hangen aan zo'n touw? Voor mij doodeng.
xx

Kathelijne

Aaaargh... beter laat dan nooit, Veroos gefeliciteerd!
Verder alles goed daarzo? Vermaken jullie je een beetje?
xxx

Omama

Hallo waaghalzen. Ik ben blij dat jullie het goed maken en nu al zoveel plezier hebben. Ik word goed door Jan en Anneke op de hoogte gehouden, dus ik heb nu ook de foto's en filmpjes gezien. ( prachtig, ik wou dat ik jonger was dan kwam ik jullie nog achterna). Ik wens jullie verder een goede reis en veel plezier.
Groetjes en kusjes van Omama. XXXX

diana en gerben

Hey hoi,

Wat leuk om die eerste blunders al te lezen! haha hoop dat er nog meer gaan volgen en dat jullie veel lachen. Geniet van de tijd die jullie hebben en haal alles eruit! wij willen wel eerlijk ALLE blunders horen he! Tuurlijk ook de rest.
xx ons

barbara

Hoi Tarzans,
Leuke oefening voor de Bungee Jumping in Zuid Afrika, de allerhoogste van de wereld, onwaarschijnlijk.
Aan de zuidkust, Vero, Hein heeft dit ook gedaan, hij weet er alles van!
Jullie redden het wel zo te zien! Veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!